السبت، 29 أغسطس 2009

حيبقى عندى بيت جديد

هكذا بدأ صباحه مبتهجاً
ماما انا بقى عندى بيت جديد صح
ايوه يا محمد ان شاء الله بس انت ما رضيتش تطلع معايا تشوفه امبارح
يامامى مانا قلت لك وضبيه وخليه جميل زى بيت تيتا وانا حقعد تحت وفوق انا بحب تيتتى
يا استاذ بقى لك سنة بتقوللى عاوز بيت جديد بتاعى محدش يضايقنى فيه صح
ايوه بس انا بحب احمد بس هو بيضربنى موش مؤدب
ما تقولش كده بس هو شقى شوية
مامى
خلى بيتى فيه كل اللعاب بتاعتى محدش ياخدها منى
ايوه كلها حتكون فى اودتك
لوحدى محدش حيلعب معايا هناك
لأ
لوحدك
هييييييييييييييييييييييييييييه
ولا انتى
انا بحبك قوى خليكى معايا
مانا معاك يا حبيبى موش حسيبك أبدا
طيب انتى تعبانة موش حتروحى عند ربنا
تيته قالتلى كده
لا يا حبيبى لما ربنا يعوزنى حروح له طبعا
لأ لأ ما تروحيش خليكى معايا
حنفرح فى بيتنا الجديد
هييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
ابتسم واقول
يارب فحسب

ليست هناك تعليقات: